Saradnja s brendom Dr. Pasha na predmetu Unikatno oblikovanje IV

Studenti četvrte godine Odsjeka za produkt dizajn Akademije likovnih umjetnosti Sarajevo su učestvovali u projektu izrade idejnih rješenja za bosanskohercegovački brend Dr.Pasha.
U okviru nastave iz premeta Unikatno oblikovanje studenti su imali priliku oblikovati unikatne proizvode ili one koji su namijenjeni realizaciji u manjim serijama, a koji odražavaju duh brenda Dr.Pasha. Mentor na projektu bila je prof. mr. Ognjenka Finci uz saradnju više asistentice mr. Nataše Perković. 

U sklopu pružanja podrške obrazovanju i podizanju društvene odgovornosti predstavnici branda Dr.Pasha prezentovali su Akademiji likovnih umjetnosti svoju kompaniju, politiku i rezultate poslovanja. Studenti su tokom osmog semestra na predmetu Unikatno oblikovanje IV razvili niz novih proizvoda za kompaniju Dr.Pasha.

Kompanija Dr.Pasha nagradila je najbolja studentska rješenja. Prvo mjesto osvojila je studentica Amina Daut sa konceptom „VOONA“ odnosno osmišljenim asesoarom za asortiman sapuna Dr.Pasha: ručno filcane lufe za kupanje od lokalne ovčije vune, te prigodnu kutiju od materijala Ecor. Drugo mjesto osvojio je student Ermin Alić rješenjem novog koncepta pakovanja i poklon pakovanja proizvoda iz Dr. Pasha linije za muškarce koji transponuju u prostor ornament koji je već prisutan u vizuelnom identitetu kompanije. Treće mjesto osvojila je studentica Neira Isović sa konceptom poklon pakovanja za proizvode iz muške linije i drvene četka za brijanje.

Katalog projekta možete preuzeti na sljedećem linku:
Unikatno oblikovanje IV - Katalog 2017

 

PreviewAttachmentSize
Amina-Daut---Dr.-Pasha.jpg
Amina-Daut---Dr.-Pasha.jpg35.92 KB