a.baksic@alu.unsa.ba
a.djelilovic@alu.unsa.ba
m.finci@alu.unsa.ba
b.hadzihalilovic@alu.unsa.ba
c.hadzimejlic@alu.unsa.ba
a.hadzimejlic@yahoo.com
f.hadzimuhamedovic@alu.unsa.ba
s.hrisafovic@alu.unsa.ba
i.hrkas@alu.unsa.ba
a.isanovic@alu.unsa.ba
d.karic-hadziahmetovic@alu.unsa.ba
j.mujkic@alu.unsa.ba
s.popovac@alu.unsa.ba
e.salihovic@alu.unsa.ba
a.suljevic@alu.unsa.ba
m.sehic@alu.unsa.ba
s.teskeredzic@alu.unsa.ba
d.antonic@alu.unsa.ba
s.drinovac@alu.unsa.ba
j.gavrankapetanovic@alu.unsa.ba
dj.kustric@alu.unsa.ba
t.milakovic@alu.unsa.ba
a.mrzljak@alu.unsa.ba
a.mujkic@alu.unsa.ba
r.papista@alu.unsa.ba
d.pozderac-lejlic@alu.unsa.ba
d.premec@alu.unsa.ba
n.salikhovich@alu.unsa.ba
i.simcic@alu.unsa.ba
d.sobot@alu.unsa.ba
d.fejzic@alu.unsa.ba
n.hasanbegovic@alu.unsa.ba
l.jerlagic@alu.unsa.ba
a.karailo@alu.unsa.ba
e.mazrak@alu.unsa.ba
l.neimarlija@alu.unsa.ba
a.bogojevic@alu.unsa.ba
a.hadzic@alu.unsa.ba
a.handzic@alu.unsa.ba
a.kadic-sacic@alu.unsa.ba
v.prodanovicdurmisevic@alu.unsa.ba
t.rizvanovic@alu.unsa.ba
i.skopljak@alu.unsa.ba
d.stanic@alu.unsa.ba
s.suceska@alu.unsa.ba
n.seceragic@alu.unsa.ba
d.secerbajtarevic@alu.unsa.ba
i.zalica@alu.unsa.ba
UNIVERZITET U SARAJEVU
AKADEMIJA LIKOVNIH UMJETNOSTI
Obala Maka Dizdara 3, 71000 Sarajevo
Bosna i Hercegovina
T: +387 (0) 33 210 369
alu@alu.unsa.ba
POVEZNICE
MEĐUNARODNA SARADNJA ALU
Akademiju likovnih umjetnosti u Sarajevu – Odsjek slikarstvo završio je 1991. godine. U zvanje saradnika asistenta na Odsjeku slikarstva na istoj akademiji izabran je 1997. godine, gdje 2000. upisuje postdiplomski studij na istom odsjeku i završava ga 2003. godine stekavši zvanje magistra Slikarstva. Iste godine promovisan je u zvanje višeg asistenta na Odsjeku slikarstva. Godine 2008. promovisan je u zvanje docenta na oblasti cranje-slikanje na Odsjeku slikarstva, a u zvanje vanredni profesor 2013. 2019. godine izabran je za redovnog profesora na istim oblastima. Član je ULUBiH-a od 1996. godine.
Izdvojene samostalne izložbe: 2018 – Galerija ALU, Sarajevo, Under Construction / crtež u toku + video radovi / works; 2012 – Galerija Roman Petrović, Under Construction / crtež u toku ‘12; 2004 – Galerija Roman Petrović, Under Construction / crtež u toku ‘04; 2003 – Galerija ALU, Sarajevo, Na horizontu… 00-02; 2001 – Galerija Roman Petrović, Sarajevo, Dijalog (sa Amelom Hadžimejlić); 1997 – Umjetnička galerija Bosne i Hercegovine, Sarajevo, Silueta i Sjenka; Galerija Gabrijel, Sarajevo, Na horizontu se nesto desava; 1995 – Galerija Gabrijel, Sarajevo, Citeži; 1994 -Francuski kulturni centar Sarajevo, Citeži i grafike (sa Adnanom Begićem).
Izdvojene kolektivne izložbe: 2004 – Week of Bosnia-Herzegovina Culture at the United Nations, New York, USA; 2003 – Umjetnička galerija BiH, Sarajevo: Mape grafika ‘92, ‘93, ‘94, ‘95; 2002 – The Sidney Mishkin Gallery, New York, USA In memory: The Art Afterward; 2001 – Stadtmuseum, Graz, Austria, Unique Sign – Unique Location, Mostar; 1999 – Galerija Roman Petrovic Sarajevo: Izložba grupe 10+; 1998 – Salon Fahri Koruturk, Ankara, Turska, Izložba Udruženja likovnih umjetnika ВіН; 1997 – Art centar Ćulhan, Sarajevo, Meeting Point; Moderna galerija, Rijeka, Hrvatska: Bijenale mladih; 1996 – Umjetnička galerija BiH, Sarajevo, 50 godina ULUBiH-a; 1995 – Gradska galerija Collegium artisticum Sarajevo: Projekat Bridge Houston-Sarajevo-Houston; 7. Internacionalni bijenalni festival portreta, crteža i grafika Tuzla ‘95, Tuzla;
1994 – Gradska galerija Collegium artisticum Sarajevo: Sarajevo MCMXCIV; Narodna galerija, Ljubljana, Slovenija: Umjetnici Sarajeva za slobodnu BiH; 1993 – Projekat Ratna grafička mapa mladih autora, Sarajevo, Strazbur, Pariz, Be….; 1991 – 6. Bijenale jugoslovenskog studentskog crteža, Beograd.
Izdvojene nagrade: Nagrada za crež na izložbama Collegium artisticum 2000, 2007, 2013; Nagrada Roman Petrović 2011.
Asim Đelilović je rođen u Vitezu 1964. godine. Diplomirao je 1991., a magistrirao 2004. godine u klasi prof. Zlatka Ugljena na Odsjeku za produkt dizajn Akademije likovnih umjetnosti u Sarajevu.
Na Akademiji likovnih umjetnosti je angažovan na Odsjeku za produkt dizajn: – kao asistent (1999), – viši asistent (2004), – docent (2009). – vanredni profesor (2014).
U zvanje redovnog profesora na predmetima Crtanje 1 i 2, Dizajnersko crtanje 1-4, i Prezentacioni crtež (izborni predmet) izabran je januara 2020. godine.
Obavljao je dužnost šefa Odsjeka za produkt dizajn 2014/15 školske godine. U periodu od juna 2006. do oktobra 2010. godine vršio je dužnost predsjednika umjetničkog savjeta ULUPUBIH-a (Udruženje likovnih umjetnika primijenjenih umjetnosti i dizajnera Bosne i Hercegovine) – strukovnog udruženja koje okuplja dizajnere i primijenjene umjetnike s prostora čitave Bosne i Hercegovine. ULUPUBIH je član međunarodnih strukovnih organizacija iz ove oblasti ICSID-a i ICOGRAD-a.
Bio je član žirija za dodjelu strukovnih nagrada (Collegium artisticum 2019 – za oblast dizajna), član programskog odbora nekoliko strukovnih manifestacija (Sarajevo Green Design Festival 2009/2010, SarajevOFuture 2019) i recenzent (ICOMOS 2019).
Dobitnik je nekoliko nagrada Collegium artisticum iz oblasti grafičkog dizajna kao i nagrade Grand Prix Collegium artisticum za 2005. godinu.
U svom pedagoškom radu ostvario je i međunarodnu saradnju sa univerzitetima u Beču – Akademie für Kunstangevante, klase Paola Pive i Boreka Sipeka (2001), te univerzitetom u Ljubljani – Fakulteta z arhitekturo, predmet koji vodi Doc. dr. Peter Marolt (2003, 2010), te Arhitektonskim fakultetom Sveučilišta u Zagrebu, predmeti Crtanje i Plastično oblikovanje (doc. Ana Martina Bakić, 2017).
Član je Konsultativnog komiteta međunarodne umjetničke platforme Tabularasa Transnational Art sa sjedištem u Istanbulu koja okuplja preko 40 umjetnika iz 27 zemalja ( http://tabularasa-art.com/consultative comitee ).
Njegov umjetnički rad je javan i dostupan na web adresi: (www.asimartworks.com).
Osnivač je Muzeja u egzilu (www.museuminexile.com) – platforme za dokumentiranje i promociju dizajna u Bosni i Hercegovini 2015. godine.
Objavio je nekoliko knjiga među kojima i: Dizajnerski crtež i likovne interpretacije, Mas media Sarajevo, 2013. (prvo izdanje); te drugo dopunjeno izdanje iste knjige septembra 2020. (https://issuu.com/asimdjelilovic/docs/dizajnerskicrtez2020), kao i, Dizajnerski crtež u digitalnom okruženju, Crtanje, slikanje, modeliranje (Drawing, Painting, Sculpting), eBook (https://issuu.com/asimdjelilovic/docs/asim_digitalno_-_2019.), 2019.
Kao kurator organizirao je izložbu radova Miltona Glasera iz fundusa Muzeja u egzilu u Umjetničkoj galeriji BiH, u Sarajevu (5 – 29. februar 2020.), kao i izložbu Čedomira Kostovića (6-29. oktobar 2022.).
Njegov rad uvršten je i u knjigu: Liz McQuiston, Protest! – A History of Social and Political Protest Graphic, Princeton University Press, New Jersey, 2019.
Radovi ovog autora se nalaze u kolekcijama: Umjetnička galerija Bosne i Hercegovine Sarajevo, Zavičajni muzej Travnik, Museo Sperimentale d'Arte Contemporanea (MU.SP.A.C) L'Aquila (Italia), te privatnim kolekcijama u Evropi (Austrija, Slovenija, Srbija, Turska), Sjedinjenim Američkim Državama i Japanu.
Bojan Hadžihalilović je diplomirao 1989. na odsjeku grafički dizajn kod profesora Mladena Kolobarića, magistrirao 2003. kod profesora Stane Bernika. Prije 20 godina bio jedan od osnivača dizajnerskog studio – Design TRIO Sarajevo (zajedno sa Dalidom Hadžihalilović i Lejlom Mulabegović Hatt). U početku se studio bavio dizajnom omota za ploče, News magazina, pozorišnih i filmskih plakata, knjiga…
Iza rata formiraju agenciju Fabrika-Sarajevo koja se bavi dizajnom, kompjuterskom grafikom, TV animacijom, produkcijom TV spotova i marketing komunikacijama.
Radovi grupe Trio i Fabrika su publikovani u magazinima: “Graphis”, “Print”, “How”, “Step inside Design”, “Life”, “Newsweek, “The Face”, “Creative Review”, “Art Press”, “Print”, “Flash Art”, kao i publikacijama “Anatomy of Design”, “Innovative Promotions at Work”, “The Design of Dissent”, “Graphic Agitation II”, “Evil doesn't live Here”, “Political posters in Central and Eastern Europe 45-95”, “Bound les Borders”.
Bojan Hadžihalilović predaje na Akademiji Likovnih Umjetnosti u Sarajevu, odsjek grafički dizajn.
Dr. Ćazim Hadžimejlić, redovni profesor za užu oblast Konzervacija i restauracija na Akademiji likovnih umjetnosti Univerziteta u Sarajevu.
Rođen je 1964. godine u Zenici, Bosna i Hercegovina. Diplomirao je na Fakultetu likovnih umjetnosti Univerziteta „Mimar Sinan” u Istanbulu, a titulu magistra nauka o umjetnosti – kaligrafija stekao je na Fakultetu likovnih umjetnosti Univerziteta „Marmara“ u Istanbulu. Titulu doktora nauka iz historije umjetnosti i arheologije stekao je odbranom doktorske dizertacije Važnost dragocjenih knjiga zbirke Gazi Husrev-begove biblioteke u osmanskom uvezivanju knjiga i njihovo očuvanje (mentor: prof. dr. sc. Zeki Sönmez), na Institutu za društvene nauke Univerziteta likovnih umjetnosti „Mimar Sinan“ u Istanbulu, Odsjek za historiju umjetnosti i arheologiju, 1997. godine.
Na istom univerzitetu završio je poslijedoktorsko specijalističko usavršavanje: specijalizaciju iz umjetnosti knjige i knjigovezačkih stilova kod prof. dr. İslama Seçena, 2001. godine i specijalizaciju iz patologije, konzervacije i restauracije knjige kod prof. dr. Sadet Gazi, 1999. godine, a kaligrafske specializacije pri Istraživačkom centru za islamsku historiju, umjetnost i kulturu (IRCICA): specijalizaciju iz talik i rika'a pisma kod prof. dr. Alija Alparslana, 1999. godine, i specijalizaciju iz sulus i nesih pisma kod majstora kaligrafije dr. h. c. Hasana Çelebija, 1999. godine.
Prošao je izbore u sva nastavna znanja. Tako je na Fakultetu lijepih umjetnosti u Istanbulu postao niži asistent (predavač i istraživač magistrant) 1992., asistent (predavač i istraživač doktorant) 1994., viši asistent (poslijedoktorski predavač i istraživač) 1997. i docent (samostalni predavač) 1999. godine, a na Akademiji likovnih umjetnosti u Sarajevu, docent 2000., vanredni profesor 2007. i redovni profesor 2014. godine.
Prof. dr. Hadžimejlić do sada je ostvario 50 samostalnih i 119 kolektivnih izložbi u zemlji i inostranstvu. Dobitnik je 83 priznanja i 10 nagrada za doprinos nauci, umjetnosti, i očuvanju i zaštiti kulturne baštine.
U okviru svog naučnog i stručnog rada do sada je objavio četiri knjige: Umjetnost islamske kaligrafije (ITD „Sedam“, Sarajevo, 2009), Umjetnost islamskog knjigovestva (ITD „Sedam“, Sarajevo, 2011) i Ebru – umjetnost slikanja na vodi (Connectum, Sarajevo, 2014), 40 bosanskohercegovačkih mushafa ( Blicdrunk , Sarajevo, 2022); preveo je sa osmanskog turskog na bosanski jezik knjigu Basri Baba Nefesleri – Hasan Basri Tapdik Baba (Yedi Iklim, Istanbul, 2001), te je objavio preko 85 stručna i naučna rada o kaligrafiji, konzervaciji i restauraciji, umjetnosti knjige i kulturnoj baštini. Ćazim Hadžimejlić je 2003. godine pokrenuo projekat periodičnog časopisa za historijsko naslijeđe, tesavvuf i kulturu pod nazivom Kelamu'l Šifa’ [Lijekovite riječi], čiji je osnivač i glavni urednik.
Izradio je kaligrafske radove, iluminacije i restauracije na mnogim sakralnim i civilnim objektima. Autor je preko 160 umjetničkih i konzervatorsko-restauratorskih idejnih i izvedbenih projekata u muzejima, bibliotekama, institutima i privatnim kolekcijama, kako u BiH, tako i van njenih granica.
Godine 1999. u Živčićima-Vukeljićima, BiH, osnovao je privatni muzej „Hafiz Musa Kjazim“, čiji eksponati, prema potvrđenim historijskim i umjetničkim valorizacijama, predstavljaju pregled bosansko-hercegovačkog historijskog, kulturnog i umjetničkog naslijeđa.
Od 2008. godine član je Udruženja likovnih umjetnika BiH (ULUBiH).
1969. rođena je u Ljubljani, Slovenija.
1975 – 1987 Završila je osnovnu školu i Školu primijenjenih umjetnosti u Sarajevu -Odsjek za zidno, scensko i dekorativno slikarstvo.
1991/1992. Dobitnik je zlatne značke Univerziteta u Sarajevu za visoki prosjek ocjena tokom četverogodišnjeg studija.
1993. diplomirala je na Akademiji likovnih umjetnosti u Sarajevu, na Odsjeku za grafiku sa najvišom ocjenom.
1994. boravi u Velikoj Britaniji gdje pohađa specijalne studije kod profesora Mike Hope-a na Odsjeku za grafički dizajn, Nottingham Trent University, Nottingham,UK
1995. boravi u Turskoj, gdje je četiri mjeseca bila gost predavač na izbornom predmetu Umjetnost, Bogazici University u Istanbulu.
1996. postaje član Udruženja likovnih umjetnika Bosne i Hercegovine
1996 – 1998 pohađa postdiplomske studije iz grafike pod mentorstvom akademika Dževada Hoze, na Akademiji likovnih umjetnosti u Sarajevu.
1997 birana je u zvanje asistenta na grupi predmeta na Odsjeku za produkt dizajn na Akademiji likovnih umjetnosti u Sarajevu.
1998. Stiče zvanje magistra grafike, sa odbranom rada na temu „Kreacija kroz litografski tiskovni proces„ koji je ocijenjen najvišom ocjenom.
1999. birana je u zvanje višeg asistenta na predmetu Crtanje na Odsjeku za produkt dizajn na Akademiji likovnih umjetnosti u Sarajevu.
2001. radi na Odsjeku za grafiku na Akademiji likovnih umjetnosti u Sarajevu u svojstvu višeg asistenta na predmetima Crtanje i Grafika.
2005. birana je u zvanje docenta za predmete Crtanje i Grafika na Odsjeku za grafiku na Akademiji likovnih umjetnosti u Sarajevu.
2010. birana je u zvanje vanrednog profesora za umjetničke oblasti Grafike i Crtanja na Odsjeku za grafiku na Akademiji likovnih umjetnosti u Sarajevu.
2011. izabrana za četverogodišnji mandat dekana Akademije likovnih umjetnosti Univerziteta u Sarajevu.
2014. stiče zvanje doktora likovne umjetnosti iz oblasti grafike na Univerzitetu u Sarajevu sa odbranom rada pod naslovom “Uticaj iskustva rada u tradicionalnim grafičkim tehnikama na stvaranje novog izraza kroz digitalni medij kao i na formiranje, razvoj i tok osobnog likovnog i vizuelnog mišljenja”
1993 – 2021. 31 ( trideset i jedna) samostalna izložba u zemlji i inostranstvu. Dobitnik je sedam nagrada i učestvovala je na više od 250 kolektivnih izložbi u zemlji i inostranstvu, internacionalnih, selektivnih grafičkih i ex-libris bijenala i trijenala. Predgovore kataloga i kritike za samostalne izložbe Amele Hadžimejlić pisali su ili javno iznosili Meliha Husedžinović, dr.Sadudin Musabegović, dr.Ibrahim Krzović, dr.Rusmir Mahmutčehajić, dr.Sulejman Bosto, dr.Rešid Hafizović, Aleksandar Adamović, Gradimir Gojer, dr.Aida Abadžić-Hodžić, Ivana Jevđević-Udovičić, Anamarija Stibilj Šajn, Nermin Delić, Slađana Golijanin, Ahmed Burić, dr.Fehim Hadžimuhamedović, dr.Dubravka Lejlić-Pozderac, dr.Edin Pobrić, dr.Ema Božuta Mazrak, dr.Predrag Finci. Njeni radovi se nalaze u 20 umjetničkih kolekcija izvan naše zemlje.
Fehim Hadžimuhamedović, redovni profesor na Akademiji likovnih umjetnosti u Sarajevu gdje predaje kolegij Razvoj oblikovanja I-VI. Posjeduje stepen doktora nauka u oblasti teorije savremene arhitekture. Piše eseje o savremenoj umjetnosti, dizajnu i arhitekturi – specijalno polje interesa je fenomenologija slike i fenomenologija arhitekture. Objavio je četiri knjige, TEKST O ARHITEKTURI (2001), METAFIZIKA KUĆE – Elementi Neba, Vazduha i Zemlje kao percepcijsko naslijeđe vizualnih formi (2008), TEKST O SLICI – Umjetnost kao kultura u nastajanju (2008), TEKST O SLICI – Transcendencija kao bit umjetnosti (2020), te 73 naučna i stručna rada. Kao aktivni dizajner načinio je 128 projekata (sa brojnim realizacijama) u polju arhitekture i dizajna. Njegov je rad obilježen uspostavljanjem veza između osobnih teorijskih projekcija i osobne prakse u polju oblikovanja. Posjeduje 30 godina radnoga iskustva u teorijskoj nastavi oblikovanja na Akademiji likovnih umjetnosti u Sarajevu. Sem na matičnom Univerzitetu u Sarajevu, predaje i na drugim univerzitetima.
Prof. Mr. SRĐA HRISAFOVIĆ; DIA; MBS.
Preko 30 godina predavačko-istraživačkog rada na univerzitetima Evrope, USA i Novog Zelanda u oblastima: arhitekture i dizajna svjetla, održivog dizajna i energetske efikasnosti.
Preko 30 godina u profesiji arhitekture, urbanističkog projektovanja i osvjetljenja. Odgovorni projektant na velikom broju izvedenih arhitektonsko-urbanističkih projekata i projekata iluminacije. Publikovao veči broj značajnih akademskih članaka i konferencijskih referata.
Savjetnik i ekspert lokalne vlade za pitanja zaštite čovjekove okoline.
Specijalističke ekspertize: Svjetlo u arhitekturi i dizajnu
Akademske i profesionalne kvalifikacije:
Master of Building Science (MBS),
The School of Architecture, University of Southern California, Los Angeles, USA
Svjetlo u arhitektonskom projektovanju
1987 Diploma u arhitekturi (DIA),
Kunstakademiets Arkitektskole, Byggeteknik institute, Kobenhaven, Denmark
Pasivna solarna arhitektura
1980 Diplomirani inžinjer arhitekture (Dipl. Ing. Arh.)
Arhitektonski fakultet, Univerzitet u Sarajevu, BiH
Trenutne pozicije:
Prodekan; Akademija likovnih umjetnosti Sarajevo
Arhitekta; Dizajn svjetla; studio Lightartpro https://www.lightartpro.com/
Profesor; Akademija likovnih umjetnosti Sarajevo; Odsjek Produkt dizajn
Trenutne predavačke obaveze:
Akademija likovnih umjetnosti, Odsjek za produkt dizajn, Univerzitet u Sarajevu, B&H
Predmeti: Svjetlo u dizajnu; Materijali i procesi; Tehnologije održivog dizajna
Istraživački projekti:
Svjetlo u dizajnu: Energetska efikasnost za gradsku rasvjetu
Ivan Hrkaš rođen je u Sarajevu 1978. godine. Nakon završene osnovne škole odlazi u Izrael, gdje od 1992. do 1998. godine pohađa Seligsberg gimnaziju u Jerusalemu, koju završava kao đak generacije. Iako je primljen na prestižnu Akademiju likovnih umjetnosti Becalel u Jerusalemu, 1998. godine se vraća u Sarajevo i upisuje Akademiju likovih umjetnosti, smjer grafičkog dizajna. Diplomirao je 2004. godine, a 2011. godine magistrirao iz oblasti Fotografije.
Već u januaru 2005. godine asistent je na predmetu Fotografija u klasi profesora Mehmeda A. Akšamije, u septembru 2011. godine docent, u septembru 2016 van.profesor, a u junu 2022 godine redovni profesor na oblasti Fotografija (Osnovi fotografije I i II i Fotografija I i II). Tokom 2018 godine obavlja dužnost šefa Odsjeka za Grafički dizajn, a od decembra 2021. godine je šef Katedre za Fotografiju i Multimediju. U periodu 2012-2013. godine angažiran je kao gostujući profesor na Visokoj školi za dizajn u Ljubljani (Slovenija). Posljednih 12 godina bavi se sociološkom fotografijom (intima i prostori kolektivnih sjećana), što je i tema njegovog magistarskog rada.
Izlagao je u Bosni i Hercegovini, Austriji, Crnoj Gori, Tunisu, Sloveniji, Srbiji, Velikoj Britaniji, Hrvatskoj, Izraelu, Kini, Meksiku, SAD, te osvojio nagrade na brojnim festivalima. Radio je na organizaciji Festivala Sarajevska Zima i različitim lokalnim, internacionalnim projektima u oblasti kulture i umjetnosti. Trenutno je angažiran na projektu promocije foto-depoa Historijskog muzeja Bosne i Hercegovine. Grafičke radove i fotografije objavljuje kako u lokalnim tako i u inostranim magazinima. U maju 2017. godine izdaje fotografsku, autorsku knjigu pod nazivom “BAMITBAH” (izdavačka kuća KultB), kojoj je istaknuti književnik Miljenko Jergović posvetio kolumnu u Jutarnjem listu (Subotnja matineja), te uvrstio je među 17 najboljih knjiga 2017. godine (na trećem mjestu).
Dr Adla Isanović je redovna profesorica na Akademiji likovnih umjetnosti Univerziteta u Sarajevu, na grupi predmeta iz oblasti Multimedije.
Naučno zvanje doktorice nauka je stekla na doktorskom studijskom programu 3. stupnja “Komparativne studije ideja i kultura” (Podiplomska šola ZRC SAZU – Znanstvenoraziskovalni center Slovenske akademije znanosti in umetnosti) u Ljubljani, Slovenija, gdje je odbranila doktorsku disertaciju sa naslovom “Databases and Art in the Function of Knowledge Production in the Digital Age” (2017.god.). Magistrirala je “Nove medije (Multimediju)” (Haute école d’arts appliqués) u Ženevi, Švicarska (2005.god.), kao i na interdisciplinarnom postdiplomskom studiju iz oblasti “Kritičkih, kuratorskih, cybermedia studija” (“Critical, Curatorial, Cybermedia – CCC”, Ecole supérieure des beaux arts) u Ženevi, Švicarska (2005.god.). Dodiplomski studij je završila na Akademiji likovnih umjetnosti Univerziteta u Sarajevu (2002.god.).
Kao gostujući profesor predavala je na The Academy of Visual Arts – AVA, Ljubljana, Slovenija (2018.god.), Gray’s School of Art (Robert Gordon University), Aberdeen, UK (2017.god.), School of Arts (Univerzitet Nova Gorica) u Sloveniji (2014.god.). Uz to predavala je i na Akademiji scenskih umjetnosti Univerziteta u Sarajevu (2011.-2012.god.), te na Internacionalnom univerzitetu u Sarajevu (2006.-2010.god.). Radila je i kao istraživačica / analitičarka Mediacentra Sarajevo (2005.-2008.god.), te kao glavna i odgovorna urednica web portala Mediacentar_Online (2008.god).
Angažirana je na brojnim internacionalnim i lokalnim projektima u sektoru kulture / umjetnosti / dizajna. Izlagala je u BiH, Austriji, Švicarskoj, Slovačkoj, Crnoj Gori, Irskoj, Nizozemskoj, Velikoj Britaniji, Litvaniji, Italiji, Njemačkoj, Grčkoj, Francuskoj, Kanadi, Japanu, SAD-u, Kolumbiji, itd.
Učestvovala je i na brojnim internacionalnim i lokalnim istraživačkim projektima, te objavila više naučnih i stručnih radova. Njenu posljednju knjigu The Regime of Digital Coloniality. Bosnian Forensic Contemporaneity je objavio CEEOLPRESS, Frankfurt am Main, 2021. godine. Njeni ostali recentniji naučni radovi objavljeni u priznatim publikacijama uključuju: “Archives, Knowledge Production, Politics of In/Visibility, and Bosnian Forensic Reality.” in M.Gržinić, J.Pristovšek, S.Uitz (eds.). Opposing Colonialism, Antisemitism, and Turbo-Nationalism: Rethinking the Past for New Conviviality. Cambridge Scholars Publishing (2020); “Politics and Aesthetics of Databases and Forensics.” in M. Gržinić, A.Stojnić and M. Šuvaković (eds.). Regimes of Invisibility in Contemporary Art, Theory and Culture: Image, Racialization, History. Palgrave Macmillan (2017); “Sarajevo, Rotten Heart of Europe” in M. Gržinić (ed.). Border Thinking: Disassembling Histories of Racialized Violence. Academy of Fine Arts Vienna and Stenberg Press Berlin (2018); “Sarajevo: Politics and Cultures of Remembrance and Ignorance.” AM Journal of Art and Media Studies 14 (2017); “Politika in estetika podatkovnih zbirk in forenzike” in M. Gržinić (ed.). Politika, estetika in demokracija. Uprava ZRC, Ljubljana (2015); “In/Visible: The Political and Sexual Regimes of Databases.” IDENTITIES: Journal for Politics, Gender and Culture (2013); itd
Rođena u Cazinu (Bosna i Hercegovina). Studij produkt dizajna i postdiplomski studij završila na Akademiji likovnih umjetnosti u Sarajevu. Diplomirala u klasi profesora Zdenka Praskača 1999.g. Magistarski rad na temu „Dizajn namještaja- Fleksibilnost u stanovanju, fragmenti preostale slobode“ odbranila 2008. g. pod mentorstvom prof. Zlatka Ugljena i prof.dr. Fehima Hadžimuhamedovića.
Od oktobra 1999.g. zaposlena na Akademiji likovnih umjetnosti, kao asistent, na predmetima Industrijsko oblikovanje, Unikatno oblikovanje i Teorija prostora. U periodu od 1999.g. do 2003.g. radi kao asistent na sva tri predmeta. Od oktobra 2003.g. radi kao asistent na predmetu Industrijsko oblikovanje. Na istom predmetu je izabrana u zvanje višeg asistenta, docenta i 2016.g. u zvanje vanrednog profesora. U periodu od 2011. do 2013.g. obavljala je dužnost šefa Odsjeka za produkt dizajn.
Autor je Udžbenika za likovnu kulturu od I- IV razreda osnovne škole, te Udžbenika za likovnu kulturu od I-V razreda devetogodišnje osnovne škole i Udžbenika za likovnu kulturu za IX razred devetogodišnje osnovne škole, zvanično odobrenih od Federalnog ministarstva obrazovanja i nauke za upotrebu u školama u Bosni i Hercegovini. Radove izlagala na brojnim međunarodnim selektivnim izložbama dizajna.
Značajnije izložbe:
2015 Izložba dizajnerskih projekata za firmu Rukotvorine/Zanat, Imm Cologne – Pure Village, Imm Cologne 19-25.01.2015
2013 The Next Wave: Industrial Design Innovation in the 21st Century, Washington DC, izložba dizajnerskih projekata
2012 ICFF New York 2012, Manulution, Izložba dizajnerskih projekata za Rukotvorine/Manulution, New York, U.S.A.
2012 Pure Village, IMM Cologne, Izložba dizajnerskih projekata za Rukotvorine/Manulution, Koeln, Njemačka
2012 Boulevard of Innovations, izložba dobitnika Interior Innovation Award 2012, IMM Cologne, Koeln, Njemačka
2011 COULEUR LOCALE – The Colours Of Europe In Objects, Identitet evropskih zemalja predstavljen kroz dizajnerske projekte, Budapest DesignWeek, Budimpešta, Mađarska
2011 ICFF New York 2011, Manulution, Izložba dizajnerskih projekata za Rukotvorine/Manulution, New York, U.S.A.
2011 BiH paviljon, IMM Cologne 2011, Izložba dizajnerskih projekata za Rukotvorine/Manulution, Konjic i Arteco, Tešanj
2007 Jasna Mujkić, Field Armchaire, Salone Satellite 2007, Samostalno predstavljanje dizajnera na Međunarodnom sajmu namještaja u Milanu, avangardni salon za mlade dizajnere
Dobitnik je međunarodne nagrade „Interior Innovation Award – IMM 2012“, Koeln, Njemačka.
Rođena 1980. u Sarajevu, Jasmina je magistrirala na Okinawa prefekturalnom univerzitetu umjetnosti u Japanu i magistrirala na LSE-u. Doktorirala je teoriju umjetnosti i medija na Univerzitetu umetnosti u Beogradu 2014. godine na temu ‘Politike sjećanja u vizuelnim umjetnostima–Savremena umjetnost Okinawe i Bosne i Hercegovine’ pod mentorstvom prof. dr Milene Dragićević-Šešić. U svom radu se bavi pitanjima kolektivnog i individualnog identiteta, rodnim nasiljem, transgeneracijskim prijenosom trauma u vizualnim umjetnostima u Bosni i Hercegovini, Japanu (Okinawa) i Belgiji. Jasmina radi kao vanredna profesorica na Nastavničkom odsjeku Akademije likovnih umjetnosti Univerziteta u Sarajevu. Bila je međunarodni istraživač Japanskog društva za promicanje znanosti na Univerzitetu Doshisha, Fakultet za studij javnih politika u Kyotu (2018./2020.).
Odabrane publikacije:
Gavrankapetanović-Redžić, J. (2023). In the Shadow of Genocide: Mothers of Srebrenica and New Social Power. In: Arıboğan, D.Ü., Khelghat-Doost, H. (eds) Constructing Motherhood Identity Against Political Violence. Contributions to International Relations. Springer, Cham. https://doi.org/10.1007/978-3-031-36538-6_9
Gavrankapetanović-Redžić, J. (2019) “Cultural Capital in Times of Crisis: The Fragmentation of Sarajevo’s Post-war Cultural Elite” [Kulturni kapital u doba krize: Fragmentacija sarajevske poslijeratne kulturne elite] in Southeastern Europe, Vol.43(2) 2019.1–26. DOI 10.1163 /18763332-0430200. Napomena: recenzirani časopis.
Gavrankapetanović-Redžić, J. (2018) “Post-genocide Bosnian (Muslim) Female Identity: Visualizing motherhood, violence and sexuality” [Post-genocidni identitet bosanskih (muslimanskih) žena: Vizualizacija majčinstva, nasilja i seksualnosti] In: Acta Universitatis Carolinae Studia Territorialia. Volume XVIIII, nr. 2: 63-88. DOI: 10.14712/23363231.2019.12. Napomena: recenzirani časopis.
Gavrankapetanović-Redžić, J. (2018) “Culture, Memory and Collective Identities in the (Re) Making: The National Museum of Bosnia and Herzegovina” [Kultura, sjećanje i kolektivni identiteti u (ponovnom) stvaranju: Zemaljski muzej Bosne i Hercegovine]–The Slavic-Eurasian Research Centre, Hokkaido University, Acta Slavica Iaponica Tomus 39, pp. 71-90 ISSN 0288-3503. Napomena: recenzirani časopis.
Umjetnički portfolio: www.gavrankapetan.weebly.com
Rođena u Mostaru 1986. godine. 2008. diplomirala na Odsjeku likovnih umjetnosti na Nastavničkom fakultetu Univerziteta „Džemal Bijedić“ u Mostaru, magistrirala 2012. na postdiplomskom studiju Slikarstvo na Akademiji likovnih umjetnosti u Sarajevu. Članica Udruženja likovnih umjetnika Bosne i Hercegovine od 2009. Tečno govori engleski jezik te se služi španskim. Aktivno se bavi umjetničko-istraživačkim radom – izlagala i objavila stručne radove iz polja likovnih tehnologija u Bosni i Hercegovini, Srbiji, Crnoj Gori, Nizozemskoj, Španiji, Portugalu. Među ostalim, dobitnica nagrade “Salon mladih Bosne i Hercegovine” 2009 godine / Grand prix za crtež. Autorica knjige “Sintetička tehnologičnost u savremenoj umjetnosti” iz 2015. godine koja je uvrštena u obaveznu literaturu na Akademiji likovnih umjetnosti u Sarajevu i Univerzitetu “Džemal Bijedić” u Mostaru.
Od 2008-2014 radila na Univerzitetu “Džemal Bijedić” u Mostaru – Odsjek likovnih umjetnosti Nastavničkog fakulteta, na predmetima iz oblasti Tehnologija umjetnosti i oblasti Crtanje i slikanje. Od 2017. radi na Akademiji likovnih umjetnosti Univerziteta u Sarajevu, u zvanju vanredne profesorice za predmete iz oblasti likovnih tehnologija.
Izdato je prošireno, dvojezično izdanje knjige “Sintetička tehnologičnost u savremenoj umjetnosti / Synthetic Technologicality in Contemporary Art”, izdavač: Univerzitet u Sarajevu – Akademija likovnih umjetnosti, novembar, 2021.
Knjigu možete pogledati ovdje:
Link
Amer Mržljak je rođen 1973. godine u Sarajevu. Diplomirao je na Odsjeku za grafički dizajn na Akademiji likovnih umjetnosti u Sarajevu a magistrirao 2016. godine na istom odsjeku. Od 2019. godine angažovan je na Akademiji likovnih umjetnosti, trenutno u akademskom zvanju vanredni profesor.
Na poziciji art direktora djelovao je unutar kreativnih timova Dizajn Trio Sarajevo i marketinške agencije Fabrika. U svom profesionalnom djelovanju radio je na brojnim projektima društveno angažovanog, kulturnog i komercijalnog karaktera te kreiranju niza publikacija. Posebno je aktivan u oblasti reklamnog oglašavanja učestvujući u kreiranju brojnih kampanja za domaće i strane klijente.
Dobitnik je više domaćih i stranih nagrada i priznanja iz oblasti vizuelnih komunikacija. Autor je pet samostalnih i više kolektivnih izložbi u Bosni i Hercegovini, Hrtvatskoj, Njemačkoj, Srbiji, Sloveniji, Turskoj i Japanu.
Radovi Amera Mržljaka su objavljeni u više internacionalnih magazine iz oblasti vizuelnih komunikacija i umjetnosti među kojima su: “Print Magazine”, “How Magazine”, “Step Inside Design Magazine”, te publikacije: “Innovative Promotions that Work”, “Anatomy of Design: Uncovering the Influences and Inspirations in Modern Graphic Design”.
Admir Mujkić, rođen 1972. godine u Sisku, Hrvatska. Diplomirao na Akademiji likovnih umjetnosti u Sarajevu, Odsjek za grafiku, u klasi profesora Dževada Hoze. Na istoj akademiji završio i postdiplomske studije gdje predaje na predmetima Grafika i Grafička tehnologija.
Renata Papišta, vizuelna umjetnica rođena 1981. u Sarajevu gdje je završila diplomske i postdiplomske studije na Akademiji likovnih umjetnosti, Odsjek grafika.
Za svoj likovni izričaj koristi različite medije: grafiku, fotografiju, crtež, site-specific formu, kao i umjetničku knjigu.
Dobitnica je više nagrada za grafiku i crtež, a uzela je učešće na preko 120 grupnih i 24 samostalne izložbe. Izlagala je na brojnim bijenalima, festivalima i simpozijima u zemlji i inozemstvu. Vodila je radionice klasične i eksperimentalne grafike pri likovnim centrima i akademijama u Hrvatskoj, Sloveniji, Bosni i Hercegovini, Sjevernoj Makedoniji i Poljskoj. Od strane Međunarodnog grafičkog likovnog centra u Ljubljani je 2018.godine nominovana za prestižnu nagradu Queen Sonja Printmaking Award.
Od 2010. godine radi na Odsjeku grafika Akademije likovnih umjetnosti Univerziteta u Sarajevu, gdje je angažirana na predmetima koji izučavaju visoku, duboku, eksperimentalnu i digitalnu grafiku, papir, kao i odonos grafike sa drugim medijima.
Kontakt:
Obala Maka Dizdara 3, 71000 Sarajevo, Bosna I Hercegovina
parenci@hotmail.com
www.behance.net/papistarenata
Dubravka Pozderac-Lejlić je vanredna profesorica na Akademiji likovnih umjetnosti Univerziteta u Sarajevu, na Katedri za teoriju i historiju umjetnosti, gdje predaje kolegije iz oblasti estetike i teorije umjetnosti. Doktorirala je na Odsjeku za filozofiju Filozofskog fakulteta Univerziteta u Sarajevu. Kao vanjski suradnik predavala je na Nastavničkom fakultetu Univerziteta Džemal Bijedić u Mostaru u periodu 2011-2018. Sudjelovala je na brojnim međunarodnim i domaćim znanstvenim skupovima i umjetničkim projektima, te objavila više znanstvenih i stručnih radova.
Daniel Premec rođen je 1976. god. u Sarajevu, Bosna i Hercegovina. Vizuelni umjetnik.
Edukacija: Od 2012. godine pohađa doktorski studij umetnosti – odsjek vajarstvo, Fakultet likovnih umetnosti, Univerzitet umetnosti u Beogradu. Magistrirao na Akademiji likovnih umjetnosti, Univerzitet u Sarajevu, na Odsjeku kiparstvo, BiH. [2008.]. Diplomirao na Akademiji likovnih umjetnosti, Univerzitet u Sarajevu, na Odsjeku kiparstvo, BiH. [2001.]. Maturirao na Školi primijenjenih umjetnosti u Sarajevu, na Odsjeku kiparstvo, BiH. [1994.].
Kroz samostalne i grupne izložbe aktivno učestvuje u savremenoj inozemnoj i domaćoj likovnoj sceni od 1994. god.
Radove realizira u različitim medijima, skulptura, instalacija, objekti, performance i video. Učestvovao je u mnogobrojnim izložbama, dobitnik je nekolicine prestižnih nagrada, priznanja i stipendija, njegova djela su uvrštena u muzejske i privatne kolekcije. Član ULUBiH-a od 2003.-2015. god. Član upravnog odbora ULUBiH-a od 2006. do 2009., od 2010. do 2014 god. predsjednik umjetničkog savjeta. Član asocijacije za umjetnost i kulturu Crvena, od 2013. god. Član Artnaut-a od 2015. U.S.A. Trenutno uposlen kao vanredni profesor na Odsjeku kiparstvo na Akademiji likovnih umjetnosti u Sarajevu,B&H.
Web site: www.premecdaniel.com
E-mail: premecdaniel@gmail.com
Rođen 1973. godine u Zrenjaninu. Osnovnu i srednju školu završio je u Sarajevu. Diplomirao 2001. godine na Akademiji likovnih umjetnosti Univerziteta u Sarajevu, Odsjek kiparstvo, u klasi profesora Mustafe Skopljaka. Magistrirao na istom odsjeku 2007. godine, na temu “Tehnifikacija materijala u savremenom kiparskom izrazu“.
Od 1998. godine aktivno učestvuje na domaćim i međunarodnim izložbama, umjetničkim kolonijama i simpozijima skulpture, projektima konzervacije i restauracije (značajan projekat – k/r Ferhadija, Banja Luka) , te u realizaciji pozorišne i filmske scenografije. Od 2002. godine član je Udruženja likovnih umjetnika Bosne i Hercegovine.
Na Akademiji likovnih umjetnosti Univerziteta u Sarajevu radi od 2002. Godine, trenutno u svojstvu vanrednog profesora na oblasti Kiparstvo i Interdisciplinarnom studiju konzervacija i restauracija.
Dobitnik nekoliko značajnih nagrada iz oblasti likovne umjetnosti:
Mr Nela Hasanbegović rođena je u Sarajevu (1984.) gdje je završila osnovno, a potom i srednje obrazovanje u Srednjoj školi primijenjenih umjetnosti. Na Akademiji likovnih umjetnosti Univerziteta u Sarajevu diplomirala 2007. na Odsjeku kiparstvo, gdje je na istom Odsjeku i magistrirala 2010 godine. Zaposlena je na Nastavničkom odsjeku Akademije likovnih umjetnosti Univerziteta u Sarajevu od 2012. godine. Trenutno je u zvanju docentice na grupi predmeta Metodika nastave likovne umjetnosti i likovne kulture. Trenutno kandidatkinja na trećoj godini doktorskog studija na Fakultetu likovnih umetnosti u Beogradu, i drugoj godini interdisciplinarnog doktorskog studija na Pedagoškom fakultetu Univerziteta u Sarajevu. Izlagala je na preko 131 međunarodne i domaće kolektivne i 23 samostalne izložbe, a njena djela su uvrštena u muzejske i privatne kolekcije. Učesnica više simpozijuma, panela, konferencija, rezidencijalnih programa, dobitnica prestižnih nagrada i stipendija, te članica strukovnih Udruženja u BiH i inostranstvu. Sudjelovala je u realizaciji više likovno-edukativnih radionica (u svojstvu realizatorice i mentorice) i autorica je nekoliko članaka. Posebna područja njenog istraživačkog interesovanja su trodimenzionalna i intermedijalna umjetnost, kao i nastavni proces na svim nivoima obrazovanja, s naglaskom na Metodika nastave likovne umjetnosti i likovne kulture.
E:nelahasanbegovic@gmail.com | www.nelahasanbegovic.com
Monografija: https://ugbih.ba/archive/wp-content/uploads/2022/12/Nela-Hasanbegovic_EBook-compressed.pdf
Jerlagić Lea rođena je u Sarajevu 1984. godine, gdje je završila i većinu obrazovanja. Diplomirala na Akademiji likovnih umjetnosti u Sarajevu.
Godine 2007. dobija stipendiju Kineske vlade i provodi dvije godine u Kini na China Academy of Art, u klasi profesora Zhang Xiaofeng-a, gdje izučava kulturu, jezik i tehniku kineskog drvoreza što će ostaviti značajan pečat na njen budući stvaralački rad.
Master završava na Akademiji likovnih umjetnosti u Sarajevu 2013. godine u klasi profesora Salima Obralića sa radom ‘Sinestezija’ kroz koji izučava fenomen transformacije impulsa primljenog putem jednog čula, a izraženog putem drugog, sa fokusom na savremeni ples, kojim se u tom periodu aktivno bavi, zapisan u crtežu i grafici.
Njen stvaralački rad je neprestana fuzija naizgled odvojenih i nepomirljivih aspekata postojanja, različitih kultura, medija izražavanja, sa ciljem dubljeg prodiranja u misteriozni unutrašnji svijet čovjeka, kao i traganja za njegovom povezanošću sa makrokosmosom.
Veliki opus posvetila je sakralnoj erotskoj umjetnosti, inspirisana tantričkim i taoističkim spisima, kao i vlastitom duhovnom praksom. Neprestano traga za načinom putem kojeg bi saznanja integrisala u vlastiti likovni izraz. U posljednje vrijeme eksperimantira sa digitalnim medijima gdje teži povezati vještinu koja dolazi iz tradicije sa mogućnostima koje se otvaraju sa novim tehnologijama.
Učesnica mnogobrojnih izložbi u zemlji i inostranstvu, dobitnica nekoliko nagrada. Zaposlena na Akademiji likovnih umjetnosti u Sarajevu.
Adi Karailo rođen je u Sarajevu 1990. godine. Završio je prvi i drugi ciklus studija na Akademiji likovnih umjetnosti u Sarajevu na Odsjeku slikarstvo u klasi prof. Nusreta Pašića. Pored samostalne izlagalačke aktivnosti, učesnik je i brojnih kolektivnih izložbi i drugih kulturnih događaja u inostranstvu i u Bosni i Hercegovini. Član je Udruženja likovnih umjetnika Bosne i Hercegovine od 2013. godine. Živi i radi u Sarajevu.
Nataša Perković je produkt dizajnerica iz Sarajeva. Diplomirala je i magistrirala na Odsjeku produkt dizajn na Akademiji likovnih umjetnosti u Sarajevu, gdje je i angažovana na predmetu Unikatno oblikovanje, koji je osnovao akademik i profesor emeritus Zlatko Ugljen i vodio zajedno sa profesoricom emeritom Ognjenkom Finci.
Prve profesionalne korake Nataša Perković napravila je u agenciji The Partners u Londonu, te u fondaciji Cittadellarte – Fondazione Pistoletto u Italiji. Sarađivala je institutom za dizajn Royal College of Art Helen Hamlyn Centre for Design u Londonu. Stručno se usavršavala na institutu za dizajn Kyoto Design Lab, Kyoto Institute of Technology u Kjotu.
U okviru svoje prakse Studio Nataša Perković sarađuje s proizvođačima iz Bosne i Hercegovine i regije. Izlagala je na brojnim međunarodnim izložbama i sajmovima. Njeni su proizvodi okrunjeni brojnim međunarodnim i domaćim nagradama, a izdvajaju se: Red Dot Design Award, pet ICONIC Interior Innovation Award, German Design Award Special Mention, Grand Prix za produkt dizajn BIG SEE, Nagrada za produkt dizajn BIG SEE, Nagrada za dizajn u drvetu BIG SEE, Zlatni ključ Sajma nameštaja u Beogradu, Grand Prix za dizajn namještaja Balkanskog arhitektonskog bijenala, Grand Prix Collegium Artisticum, D&AD Best New Blood.
Nastoji razvijati proizvode visoke estetske vrijednosti, te ih realizovati na inovativan i održiv način. Njeguje suzdržan likovni iskaz koji ne podliježe trendu, u nadi da će ljudi uživati u njenim proizvodima dugi niz godina. Kolekcija trpezarijskog namještaja Elle koju je Nataša Perković razvila za GoEs (bivši MS & Wood) najnagrađivaniji je dizajnerski proizvod u Bosni i Hercegovini.
Portret: Haris Adžem
Dejan Slavuljica je rođen u Tuzli 14.2.1976. godine.
Osnovnu školu “Džemal Mandžić“ i Srednju mašinsku školu završava u Tuzli. Akademiju likovnih umjetnosti u Sarajevu, Odsjek za grafički dizajn, upisuje 2002. godine i završava je kao student generacije.
Nakon završenog studija radi samostalno kao free lance dizajner i upisuje postdiplomski studij na Akademiji likovnih umjetnosti Sarajevo. Projekti ga sve češće upućuju i vezuju za agenciju “Fabrika“ iz Sarajeva, za koju se profesionalno i vezuje u narednom periodu. Početkom ljetnog semestra 2013. godine, prelazi na Akademiju likovnih umjetnosti u Sarajevu, kao asistent na predmetima Uvod u grafički dizajn I i II i Grafika knjige, kod prof. mr. Amre Zulfikarpašić.
Od malih nogu je aktivno zainteresovan za likovni svijet, djeluje instinktivno i uključuje se samostalno u različite projekte iz struke. Takav pristup kreativnom problemu ga povezuje sa velikim brojem interesantnih projekata, koji su ga od amaterske osnove doveli do profesionalne definicije. Istražujući različite mogućnosti grafičkog dizajna, poseban senzibilitet i interesovanje razvija prema ilustrativnom izrazu po čemu je postao i prepoznatljiv. 2016 godine magistrira sa radom „Kako nastaje ilustracija“, a od 2022 – 23 školske godine u zvanju docenta izvodi nastavu na predmetu Ilustracija.
Izlagao je na dvadeset samostalnih i velikom broju kolektivnih izložbi, u rodnom gradu, državi i inostranstvu. I pored toga što je diplomom grafički dizajner, radovi koje je izlagao bili su i crteži, skulpture, slike, fotografije i drugi oblici likovnog izraza.
Anja Bogojević (Mostar, 1985.) je historičarka umjetnosti i kustosica koja istražuje teme angažirane umjetnosti i javnog prostora u okviru suvremenih teorijskih i umjetničkih tendencija. Diplomirala je i magistrirala na studijskoj grupi Historija umjetnosti i komparativna književnost na Filozofskom fakultetu Univerziteta u Sarajevu. Trenutačno pohađa poslijediplomski doktorski studij iz Kulturologije, smjer Kultura i umjetnost u europskom kontekstu na Sveučilištu Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku. Od 2011. godine zaposlena je kao viša asistentica na oblasti Historija umjetnosti na Akademiji likovnih umjetnosti u Sarajevu.
Uz Amilu Puzić i Melu Žuljević, suosnivačica je umjetničkog i kustoskog kolektiva Abart (OKC Abrašević, Mostar, 2009–2013), a od 2016. s Amilom Puzić vodi Udruženje za suvremene kustoske i umjetničke prakse “Mart”. U značajnije kustoske projekte/izložbe spadaju: STENA DANICA, umjetnice Danice Dakić, Röda Sten Konsthall, Göteborg (2023), autorica koncepta obilježavanja 50-te obljetnice Akademije likovnih umjetnosti Univerziteta u Sarajevu (2022), Zenica Trilogija, umjetnica Danica Dakić – Paviljon Bosne i Hercegovine na 58. Bijenalu suvremene umjetnosti u Veneciji (2019), Here and Elsewhere (2016–2017), Bauhaus Goes South-East Europe (2013–2015), Amnezion: A Collaborative Course for Rethinking the Public (2012), (Re)collecting Mostar (2011.), Art in Divided Cities (2009). Kao suradnica radila je na regionalnim i internacionalnim projektima i izložbama poput Arts, Crafts & Facts Maje Bajević, za centralnu izložbu All the World`s Future na 56. Bijenalu suvremene umjetnosti u Veneciji (2015), Images of Our Time u Pera muzeju (Istanbul, 2015), Individualne utopije nekad i sad: City Log Sarajevo, SCCA, STEALTH.unlimited, (Sarajevo, 2012), Prvo bijenale savremene umjetnosti: Time Machine – No Network u Konjicu (2011). Sudjelovala je na brojnim seminarima i konferencijama u okviru muzeološke i kustoske prakse uključujući: Public Art and New Artistic Strategies (Weimar, 2015), Former West: Learning Place (Berlin, 2013), CIMAM Conference – Museums Beyond the Crises (Istanbul 2012.), CIMAM Conference –Sarajevo (2011). Kourednica (s Amilom Handžić Ferović) Vodiča za buduće studente Akademije likovnih umjetnosti u Sarajevu – Tvoj izbor neka bude ALU (2020, 2021, 2022); kourednica (s Amilom Puzić) publikacije Zenica Trilogy by Danica Dakić – Paviljon Bosne i Hercegovine na 58. Bijenalu suvremene umjetnosti u Veneciji, JU Muzej savremene umjetnosti ARS AEVI, Sarajevo (2019) i publikacije Tracing the public – Bauhaus Goes South-East Europe, Bauhaus-Universität Weimar (2015).
Amila Handžić Ferović rođena je 1984. godine u Sarajevu.2009. godine diplomirala je na Odsjeku za grafički dizajn na Akademiji likovnih umjetnosti Univerziteta u Sarajevu.Za zapažene rezultate postignute tokom studija, 2010. godine dobila je “Zlatnu značku Univerziteta u Sarajevu”. U junu 2013. stekla je zvanje master teoretičar umjetnosti i medija na Univerzitetu umetnosti u Beogradu.Od 2016. godine pohađa Poslijediplomski sveučilišni studij Kulturologija, kolegij Informacija i komunikacija u kulturi, modul Medijska kultura – istraživanje medija na Poslijediplomskom sveučilišnom doktorskom studiju Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku.Od 2011. godine radi kao Asistentica na predmetima Razvoj oblikovanja I-IV na Katedri za teoriju i historiju umjetnosti Akademije likovnih umjetnosti u Sarajevu. U zvanje Više Asistentice promovirana je 2016. godine. Područje interesa: Teorija i historija dizajna.
Ira Skopljak – Viteškić rođena je u Sarajevu 1987g. završila je Srednju školu primijenjeneumjetnosti u Sarajevu. Nakon toka upisuje Akademiju likovnih umjetnosti u Sarajevu odsjek Nastavnički , gdje diplomira o stečenoj titulibakalaureat–bachelor likovne umjetnostikod profesora Radoslava Tadića. Magistrirala je na temu ” Tehnološki aspekti i simbolika primjene starih slikarskih tehnika i materijala u mojim slikama ” kod prof. mr. Zoja Finci , Doc. Iva Simčić i prof. mr. Mirsad Begović na Akademiji likovnih umjetnosti u Sarajevu 2016g. Zaposlena je kao viši asistent na Akademiji likovnih umjetnosti na predmetima: Likovna tehnologija I i II ,slikarska tehnologija I i II, tehnologija zidnog slikarstva,osnovi likovne i slikarske tehnologije, konzervacija papira I i II, tehnologija – anatomije artefakta. Magistrirala je na temu ” Tehnološki aspekti i simbolika primjene starih slikarskih tehnika i materijala u mojim slikama ” kod Prof. mr. Zoja Finci , Doc. Iva Simčić i Prof. mr. Mirsada Begović na Akademiji likovnih umjetnosti u Sarajevu 2016g.
Kratke crte učestvovanja i značajne izložbe:
Učesnik XXI internacionalnom festivalu “Srajevska zima 2005”. Za učešće na temu “Bliski, daleki susjedi.Od 19 – 27. maja 2007g. Restauracija i konzervacija Jusuf pašine Kuršumlije đamija 16 st. Maglaj.Italija – Ravenna – Projekat za mozaik, škola mozaika 2007g. Prva samostalna izložba crteža i performans Atelje Admira Bradarić u Maglaju 2010g.Izložba kolektivna crteža u Japanu ( Okinava) 2010g. Likovna kolonija “Balkana” i kolektivna izložba u Mrkonjić gradu 2010g.Učešće i kolektivna izložba na IX humanitarnoj likovnoj koloniji za djecu centra Duga – Kulen Vakuf 2010g.Likovna kolonija Paradiso Zlatko Mekek, izložba kolektivna, Rab 2011g.Likovna kolonija – Saćuvanje starih gradova USK – Bihać, 2011g. Bijenale mladih i mediterana u Engleskoj, Nottinhem 2011g. Izlaganje dva rada na 6. Bijenalu likovne umjetnosti BIH,Tuzla 2011g.Likovna kolonija Preporod na temu “Austrougarski period u Sarajevu”2013g. Sarajevo.Učešć na Bijenalu mladih i mediterana 17. Milano, Young arstist, sa grupom od tri učesnika Nelisa Baždar, Marija Ličina i Ira Skopljak 2015g..Radionica zidnog slikarstva M.L.A.Z – Počitelj 19.- 23.7.2016g. Kolektivna izložba u Kuvajtu, 2016g. Izložba kolektivna Mali format – Roman Petrović decembar 2017g.
Izložba kolektivna Zagreb, galerija Makek 2017g. Druga samostalna izložba u galeriji Novi hram,Sarajevo 2016g. Izložba treća samostalna sa dva autora Nelisa Baždar, Ira Skopljak i Adina Kero, Mostar, galerija Aluminij 2018g.Kolektivna izložba u Beču(međunarodna organizacija za kulturnu raznolikost ( ICDO)- u izložbenom salonu VIC Art Club u prostorima Ujedinjenih Naroda(natječajna) različitost i uključenost-međunarodni dani i Evropske noći muzeja 2020, Franjevački muzej i galerija Široki Brijeg. Jubilarno Bijenale umjetnosti Minjature BIH 2019g.Tuzla Anale crteža BIH MOSTAR GRAND PRIX 2019g.-ULUBIH. Kolektivna izložba;21 EXPRESSIONS –Projekat suradnja između Fakulteta likovnih umjetnosti ASWARA Malesia i ArtFort India;Malaysia;2021. Samostalna izložba ;Ira Skopljak-Viteškić i Nelisa Baždar;Izložba Instalacija”Sve radnje su završene,sve je spremno” i crteža;Sarajevo;Galerija Novi hram;Festival Sarajevska zima;2021. Kolektivna izložba;Nastavnika i saradnika Akademije likovnih umjetnosti;Sarajevo;Galerija Srednje škole primijenjenih umjetnosti;22. Kolektivna izložba;Izložba novogradskih umjetnika;Galerija Općine Novi grad;Sarajevo;22.
Darko Stanić rođen u Sarajevu 1978 godine. Završio Školu primjenjenih umjetnosti u Sarajevu 1997 godine. Diplomirao na Akademiji likovnih umjetnosti u Sarajevu 2002 godine na Odsjeku za kiparstvo u klasi profesora Mustafe Skopljaka kao student generacije i dobitnik nagrade „Alija Kučukalić“. Magistrirao na istom odsjeku na Akademiji likovnih umjetnosti u Sarajevu 2008 godine sa najvišim uspjehom. Član je ULUBIH-a od 2002 godine. Trenutno radi kao viši asistent na Akademiji likovnih umjetnosti u Sarajevu na Odsjeku za kiparstvo. Izlagao na mnogim izložbama, bijenalima i umjetničkim festivalima u zemlji i inostranstvu. Dobitnik je brojnih priznanja za svoj umjetnički rad od čega dvije domaće i dvadeset devet međunarodnih nagrada.
Nedim Šećeragić je diplomirao 2016. na odsjeku Grafika u klasi profesorice Amele Hadžimejlić-Kečo. Kao student dobitnik je više nagrada iz oblasti grafike, videa i kratkog filma.
Od 2014. se bavi motion designom, UX/UI designom i concept designom (hard surface) prvenstveno u entertainment i gaming industriji. Iskustvo stiče u firmama: Purple Key, Blow Up, Meta Software Solutions, Shapeshifter Concepts, Midwinter Entertainment.
Trenutno radi kao 3d modeler i texture artist u Kitbash3D-u.
Nedim Šećeragić predaje na Akademiji Likovnih Umjetnosti u Sarajevu, oblast Multimedija.
Rođen u Sarajevu 1995. godine.
Nakon osnovne škole, od 2010. do 2014. godine, pohađa Prvu Bošnjačku gimnaziju Sarajevo curiculum B, te posjeduje srednjoškolsku diplomu Gimnazije, ali i University of Cambridge International General Certificate of Secondary Education.
Tokom srednje škole počinje se baviti muzikom i osim sviranja, autor je muzike za predstave, kratke dokumentarne filmove i reklame.
2014. upisuje Akademiju likovnih umjetnosti na odsjeku za Grafički dizajn. Tokom studija otkriva naročiti interes za primjenu fotografije u grafičkom dizajnu i to postaje njegovo primarno stilsko opredjeljenje. Na taj način realizovan je njegov završni rad „Naslovnice tragedija William Shakespeare -a“ pod mentorstvom profesora na predmetu Fotografija cpHd Mehmeda Akšamije.
Studij završava 2018.
Aktivno se bavi fotografijom i dizajnom za teatar u vidu vizualnog identiteta predstava i fotografije kao i fotografijom muzičke scene u regionu i dizajnu naslovnica albuma nezavisnih izvođača.
Biografske podatke možete preuzeti na narednom linku:
https://bit.ly/2MHT3W8
Rođen u Mostaru 23.09.1957. godine. Akademiju likovnih umjetnosti u Sarajevu završio 1979. godine, a na Fakultetu likovnih umjetnosti u Beogradu magistrirao Slikarstvo 1987. godine. Od 1997. do 2014. godine radio na Odsjeku likovnih umjetnosti, Nastavničkog fakulteta Univerziteta ”Džemal Bijedić”u Mostaru, a od 2014. godine redovni je profesor za predmete Crtanje i Slikanje na Nastavničkom odsjeku Akademije likovnih umjetnosti u Sarajevu.
Irfan Handukić je rođen 1950. godine u Bihaću. Pedagoški fakultet, odjel grafike diplomirao u Rijeci HR, 1979. Na ALU Sarajevo završio postdiplomski studij i magistrirao na odsjeku grafike. Doktorirao je2008.godinena Filozofskom fakultetu u Sarajevu. Redovni profesor na ALU Sarajevo, predmet: Metodika likovne kulture i umjetnosti. Do sada je izlagao na preko 150 kolektivnih i četrdeset samostalnih izložbi u zemlji i inozemstvu. Dobitnik je više nagrada i priznanja za grafiku i slikarstvo. Objavo je veliki broj stručnih radova i dvije knjige: ,„Metodika i kultura lik.odgoja“, “Grafika u lik-pedagoškm radu“. Voditelj je magistarskih i doktorskih studija na drugim univerzitetima u BiH.
Fikret Libovac je rođen 1957. godine u Prijedoru. Diplomirao je na Akademiji likovnih umjetnosti u Sarajevu 1984. godine, u klasi profesora Alije Kučukalića. Postdiplomski studij završio je na istoj akademiji 1990. godine. Član je Udruženja likovnih umjetnika Bosne i Hercegovine. Izlagao na brojnim samostalnim i kolektivnim izložbama. Samostalna izložba koju je realizovao u sarajevskoj galeriji “Collegium artisticum“ proglašena je za kulturni događaj 2011. godine. Dobitnik je više priznanja i nagrada za skulpturu, crtež i instalaciju. Živi u Sarajevu i profesor je na Akademiji likovnih umjetnosti u Sarajevu.
Anur Hadžiomerspahić, grafički dizajner, diplomirao je na I.E.D. Evropskom institutu za dizajn u Milanu i Akademiji likovnih umjetnosti Brera u Milanu.
Dobitnik je nagrade Epica Winner 2001. u Parizu na festivalu Epica Awards – Europe’s Creative Awards za kampanju “Računaj na mene” Iskraemeco.
Učesnik je Centralne izložbe 49. Venecijanskog Bijenala 2001. na poziv selektora bijenala Haralda Szeemanna na kojoj se predstavlja sa svojom serijom plakata “Human Condition”. Prvi serijal plakata “Human Condition” izlaže 1996. godine u Milanu, i tu vrstu umjetničkog izraza u kojem koristi medij advertisinga da odašilje socijalno angažovane poruke naziva Artvertising.
Izlaže u javnim prostorima, tržnim centrima i supermarketima, te 2009. godine postavlja izložbu u supermarketu COOP u Veneciji za vrijeme šestomjesečnog trajanja Venecijanskog Bijenala.
Dobitnik je mnogih internacionalnih i nacionalnih priznanja u polju dizajna i advertisinga kao što su: 1998. Golden Drumsticks (Portorož -Golden Drum Advertising Festival of the New Europe), 1998. Golden Light, Specijalna nagrada za najbolju ideju (Portorož – Golden Drum Advertising Festival of the New Europe), 1998. Epica Finalist (Epica Awards – Europe’s Creative Awards), 2000. Epica Finalist, (Epica Awards – Europe’s Creative Awards), 2000 Gradn Prix za Art direction (Festival Advertainment – Milano)…
Anur je Kreativni direktor Reklamne agencije Ideologija (ex Kreativni Centar Cardea).
Wikipedia:
https://en.wikipedia.org/wiki/Anur_Had%C5%BEiomerspahi%C4%87
Radoslav Tadić je rođen 1946. godine u Sarajevu. Diplomirao je na Akademiji likovnih umjetnosti u Sarajevu 1976. te magistrirao na Akademiji likovnih umjetnosti u Ljubljani 1978. Učestvovao je na mnogobrojim samostalnim i grupnim izložbama u zemlji i inostranstvu. Jedan od osnivača Jugoslovenskih dokumenata. Njegov rad bio je uvršten u poznate projekte Grafička mapa 1992 i Svjedoci postojanja koji su prikazani širom svijeta. Primio je brojne nagrade poput: Grand Prix – Collegium Artisticum 1999, Nagrada za najbolji crtež Anale Crteža Mostar 2003. i 2004, Nagrada za najbolju skulpturu Collegium Artisticum 2004. itd.